Klantbeoordeling: 4,8/5 ⭐️

SHOP TOT WEL 50% KORTING

ACTIE GELDT TOT 23:59

info@lacita.nl

Artikel is toegevoegd

Krijg 20% korting!arrow_drop_up

Veel gestelde vragen (FAQ)

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?

De gemiddelde levertijd bedraagt 10-12 werkdagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden, Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

DE VERWACHTE LEVERTIJD IS VOORBIJ, WAAR BLIJFT MIJN BESTELLING?!

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link Volg je bestelling.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

IK MIS EEN AANTAL PRODUCTEN BIJ MIJN BESTELLING, HOE KAN DAT?

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.

IK HEB EEN BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?

Beschadigde producten bij aankomst ? Wat vervelend!

Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen. neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourperiode.

Voor de snelste oplossing stuur je ons een email met een foto waarop het beschadigde deel van het item te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Voor defecten leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug. Voor vragen omtrent beschadigde product bij aankomst kun je contact opnemen via info@lacita.nl

IK HEB EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het gebeuren dat er soms bestellingen doorheen glippen. en wij je een verkeerd product leveren. Natuurlijk lossen we dit op en sturen we je kosteloos de juiste bestelling op.

Voor vragen over de levering van verkeerde producten kun je contact opnemen via info@allclusive.nl

IK WIL EEN GEPLAATSTE BESTELLING ANNULEREN, WAT MOET IK DOEN?

Onze bestellingen worden na 30 minuten in het verwerkingsproces gestopt en daarna is annuleren helaas niet meer mogelijk. Ons systeem loopt volledig geautomatiseerd met onze leveranciers waardoor de verzending van de geplaatste bestelling niet meer tegen te houden is. Bij ontvangst van je bestelling kan het product nog steeds binnen 14 dagen na ontvangst retour gemeld worden.

IK WIL EEN ARTIKEL RETOURNEREN, WAT MOET IK DOEN?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst retour melden. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat indien je een retour wenst te melden dien je een mailtje te sturen naar info@allclusive.nl Hierna ontvang je de verdere info over hoe te retourneren. Na de aanmelding van het retourtje heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen Bekijk hiervoor ons retourbeleid.

HOE VOLG IK MIJN BESTELLING?

Via de pagina

' Volg je bestelling '

--> Hier kun je je e-mail en ordernummer invoeren om je pakketje te volgen.

DE TRACK EN TRACE GEEFT GEEN INFORMATIE AAN, HOE KAN DIT?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.